Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

"Μίλησε μου.."










Rabindranath Tagore

Ο ΚΗΠΟΥΡΟΣ


29.

Μίλησε μου, αγάπη μου!
Έλα να μου πεις με λόγια, αυτά που τραγούδησες!

Η νύχτα είναι σκοτεινή.
Τ’ αστέρια χάθηκαν στα σύννεφα.
Ο αγέρας μουρμουρίζει μέσα στα φύλλα.

Θα αφήσω λυτά τα μαλλιά μου.
Ο γαλάζιος μου μανδύας θα με τυλίξει όπως η νύχτα.
Θα σφίξω το κεφάλι σου πάνω στο στήθος μου
κι εκεί στη γλυκιά μοναξιά
θα μ’ ανοίξεις σιγαλά-σιγαλά την καρδιά σου.
Θα έχω τα μάτια μου κλειστά και θα σ’ ακούω.
Δεν θα κοιτάζω το πρόσωπο σου.

Όταν θα έχουν τελειώσει τα λόγια σου,
θα μείνουμε ακίνητοι και σιωπηλοί.
Μονάχα τα δέντρα θα ψιθυρίζουν μέσ’ στο σκοτάδι.

Η νύχτα θα χλομιάσει.
Θα γλυκοχαράξει η μέρα.
Θα κοιταχτούμε οι δυο μας στα μάτια
και θ’ ακολουθήσουμε πάλι τα χωριστά μονοπάτια μας.

Μίλησε μου, αγάπη μου!
Πες μου με λόγια, αυτά που τραγούδησες!












Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου