Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

"Ένας πλούσιος βοσκός"






Ένας πλούσιος βοσκός!


Κάποτε ένας βασιλιάς, πέρασε με τη συνοδεία του από έναν έρημο λόγγο. Εκεί είδε έναν φτωχοντυμένο άνθρωπο, ήρεμο και γελαστό, που έβοσκε λίγες γίδες. Απόρησε που τον είδε τόσο χαρούμενο.

- «Σε βλέπω ευχαριστημένο από τη ζωή σου», του είπε. «Πόσα κερδίζεις από τη δουλειά σου;»
- «Όσα και συ, βασιλιά μου!» του απάντησε ο τσοπάνης

Ο βασιλιάς χαμογέλασε
- «Μα τι λες, άνθρωπε μου; Ξέρεις τι κερδίζω εγώ;»

- «Το περισσότερο που μπορείς να κερδίσεις, βασιλιά μου», του απάντησε ο τσοπάνης, «είναι να πας στον παράδεισο κι αυτό, αν κάνεις έργα καλά. Γιατί, αν δεν φροντίζεις να κάνεις καλά έργα, ούτε αυτό θα καταφέρεις! Ε, το ίδιο ισχύει και για μένα, με τη δική μου δουλειά! Βλέπεις; Δεν υπάρχει καμιά διαφορά!..»

Τα λόγια του φτωχού τσοπάνη, σαν να ξύπνησαν τον βασιλιά, τον έκαμαν να δει από τότε με άλλα μάτια τη ζωή του...


*  από το fb







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου