Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

"Το χρυσό ραβδί"







Κάποτε ένας βασιλιάς είχε ένα γελωτοποιό για να τον διασκεδάζει.

Μια μέρα ο γελωτοποιός έκανε τον βασιλιά να διασκεδάσει τόσο πολύ, που για να τον ανταμείψει του έδωσε ένα χρυσό ραβδί και του είπε:
- Πάρε το αυτό και μόνο αν βρεις ποτέ κανέναν πιο τρελό από σένα, δώσ’ του το.

Πέρασαν από τότε μερικά χρόνια και ο βασιλιάς αρρώστησε πολύ βαριά. Λέγει τότε στον γελωτοποιό:
- Αγαπητέ μου, φεύγω για το μεγάλο ταξίδι!

Ο γελωτοποιός έκανε πως δεν κατάλαβε και τον ρώτησε:
- Και πότε βασιλιά μου θα γυρίσεις με το καλό;

Ο βασιλιάς αναστέναξε:
- Το ταξίδι αυτό δεν έχει γυρισμό...

Ο γελωτοποιός τον κοίταξε ξαφνιασμένος:
- Πω, πω, πολύ μεγάλο ταξίδι! Φαντάζομαι τι ετοιμασίες θα έχεις κάνει!..

Ο βασιλιάς αναστέναξε ακόμα πιο βαθιά και απάντησε:
- Δυστυχώς για όλα τα άλλα φρόντισα στη ζωή μου, αλλά για το ταξίδι μου αυτό, δεν έκανα καμιά προετοιμασία...

Τότε ο γελωτοποιός, του έδωσε το χρυσό ραβδί που κρατούσε και του είπε:
- Λοιπόν βασιλιά μου πάρε πίσω το ραβδί σου, γιατί μέχρι τώρα δεν βρήκα πιο τρελό άνθρωπο από σένα!....









Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου