Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

"Όπου και όπως θέλεις Εσύ.. "







Από το βιβλίο “Βίος και Λόγοι” του Οσίου Πορφυρίου τον Καυσοκαλυβίτη


Όταν ήμουν άρρωστος βαριά και θα έφευγα για τους ουρανούς, δεν ήθελα να σκέφτομαι τις αμαρτίες μου. Ήθελα να σκέφτομαι την αγάπη του Κυρίου μου, του Χριστού μου και την αιώνια ζωή.

Και αν ο Χριστός με ελέγξει, γιατί εισήλθα χωρίς να έχω ένδυμα γάμου, θα σκύψω το κεφάλι και θα πω: "Ό,τι θέλεις, Κύριε μου, ό,τι θέλει η αγάπη σου. Το ξέρω, δεν είμαι άξιος. Στείλε με όπου θέλει η αγάπη Σου. Ένα θέλω, ένα επιθυμώ, ένα ζητώ, να είμαι μαζί Σου, όπου και όπως θέλεις Εσύ".

Όταν αγαπήσουμε τον Χριστό, όλες οι άλλες αγάπες υποχωρούν. Οι άλλες αγάπες έχουν κορεσμό. Η αγάπη του Χριστού δεν έχει κορεσμό.


Να προσεύχεστε στον Θεό με λαχτάρα κι αγάπη, μέσα σε ηρεμία, με πραότητα, μαλακά, χωρίς εκβιασμό.

Όπως Εκείνος κρούει με ευγένεια την πόρτα της ψυχής μας, έτσι κι εμείς να ζητούμε ευγενικά αυτό που επιθυμούμε κι αν ο Κύριος δεν απαντάει, να σταματάμε να το ζητούμε.

Η ευαισθησία δεν έχει διόρθωση.
Μπορεί μόνο να μετασχηματιστεί, να μεταποιηθεί και να μετατραπεί, να μεταστοιχειωθεί και να μεταμορφωθεί,  να γίνει αγάπη, χαρά, θεία λατρεία.


Η θρησκεία μας είναι αγάπη, είναι έρωτας, είναι ενθουσιασμός, είναι τρέλα, είναι λαχτάρα του θείου, είναι ένας πνευματικός οίνος άκρατος, ανόθευτος, πολύ δυνατός κι όταν τον πίνεις, σε μεθάει.
Όταν βρεις τον Χριστό, σου αρκεί, δεν θέλεις τίποτε άλλο, ησυχάζεις. Γίνεσαι άλλος άνθρωπος. Ζεις παντού, όπου υπάρχει ο Χριστός. Ζεις στα άστρα, στο άπειρο...

Όπου υπάρχει η αγάπη στον Χριστό, εξαφανίζεται η μοναξιά.
Είσαι ειρηνικός, χαρούμενος, γεμάτος. Ο θείος πόθος νικάει κάθε πόνο κι έτσι ο κάθε πόνος μεταποιείται και γίνεται αγάπη Χριστού.

Τότε γίνονται όλα Χριστός, γίνονται Παράδεισος.


Να εργάζεσθε ως αθάνατοι και να ζείτε ως μελλοθάνατοι.










Share

1 σχόλιο: