Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

"Η Μεταμόρφωση του Σωτήρος"





















Η Μεταμόρφωση του Σωτήρος
Αντρέι Ρουμπλιόφ, 1425



"Κύριε,

Αξίωσε με ν’ ανταποκριθώ στο κάλεσμα Σου, ν’ ακολουθήσω τα βήματα Σου στο όρος της προσωπικής μου Προσευχής.

Αξίωσε με Κύριε, πεσμένος στο χώμα της μέριμνας μου, να αφυπνιστώ από το βάρος των ράθυμων βλεφάρων της αδράνειας, να στρέψω το βλέμμα μου στο Φως Σου, να πληρωθεί η ψυχή μου από τη Δόξα Σου.

Η λάμψη της Μεταμόρφωσης Σου Κύριε, ας μεταμορφώσει και τη δική μου ψυχή για πάντα, χωρίς επιστροφή.

Ευλόγησε Κύριε τις μέρες μου, να ενταχθούν στην αιωνιότητα της Ζωής, επίτρεψε μου να στήσω σκηνές άχρονης και μόνιμης φιλοξενίας και κοινωνίας στην προσωρινότητα της καρδιάς μου, για Σένα και τους Αγίους Σου...  "



[2φΑ]










Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου