Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

"Γιώτα Κορφιάτη"






Την Παρασκευή, 20 Μαρτίου του 2015, στην αίθουσα της Παλαιάς Βουλής στην Αθήνα, βραβεύτηκε η Γιώτα Κορφιάτη, μαθήτρια της Β' τάξης του 2ου Λυκείου Καλύμνου.

Με το ποίημα της «Τα φάσματα», η νεαρή μαθήτρια απέσπασε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία της ποίησης, στον Πανελλήνιο και Παγκυπριακό λογοτεχνικό διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος, που διοργάνωσε η Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών.





Γιώτα Κορφιάτη -  "Τα φάσματα"


Αυτά τα ποιήματά μου πώς με γδύσανε έτσι σιγά-σιγά
ούτε που πρόλαβα να καταλάβω,
πώς άφησα κληρονομιά σε ένα αστέρι τις γυμνές φωτογραφίες μου
φωτογραφίες με εμένα να σπρώχνω τους τοίχους
και να γδέρνω τη φλούδα μου.
Τα ποιήματά μου χιλιάδες μάτια τα διάβασαν
άλλα τα προσπέρασαν και άλλα τα αγγίξανε σε ένα μοιραίο ατύχημα
και ηλεκτριστήκανε, νιώσανε το ουρλιαχτό μου και έτρεξαν να σωθούν.

Για δες καμιά φορά πώς λιώνουνε τα πλαστικά τους μάτια, μπροστά
στην αλήθεια μου.
Τα ποιήματά μου δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μαχαίρι
που καθαρίζει εδώ και χρόνια την Ψυχή μου
και πού και πού ζαλίζεται, με κόβει και τρέχει αίμα τόσο ζεστό, θα είναι
που πάντα μέσα μου κόχλαζε ένας πόνος.




[2fA]
  





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου