Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Το βιβλίο.. - 26






ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΛΟΙΟΥ
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––--------------------
Σημειώσεις στο περιθώριο




ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


Ανοίγω το βιβλίο μου στο ίδιο πάντα κεφάλαιο
διαβάζω, αναλύω, μελετώ και ερμηνεύω τις ίδιες λέξεις
τόσο που οι αράδες άρχισαν να ξεθωριάζουν
και οι εικόνες να θαμπώνουν -
ήταν όπως θυμάμαι ένα βιβλίο πλούσιο
γεμάτο χρώμα, δράση κι ευαισθησίες
όμως για κάποιο λόγο επιστρέφω μόνο σε δυο
αντικριστές σελίδες που με πονούν
και εκεί μένω·

κάποτε κλείνω το εξώφυλλο οργισμένος
κι έχω πάρει αποφάσεις τελικές
την επόμενη φορά,
σε άλλο σημείο θ’ ανοίξω ξεχασμένο, όποιο
και να ’ναι – ίσως εκεί να βρω και την εξήγηση
της εμμονής μου
αν και

το ξέρω μέσα μου βαθιά πως
άλλες ιστορίες για μένα δεν υπάρχουν
πάλι στα ίδια θα ανατρέχω
κι αυτό με καίει
μα άλλος δρόμος να ξεφύγω δεν υπάρχει -
αν θέλω κάτι καινούργιο στη ζωή μου
θα πρέπει να το γράψω τώρα,
να συμπληρώσω τώρα το κενό που νοιώθω
στον ασαφή επίλογο.



M[2fA]








Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου