Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

"Δεν σε φοβάμαι "






Δεν σε φοβάμαι - Μελίνα Ασλανίδου

Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος
Μουσική: Γιώργος Παπαδόπουλος







Δεν σε φοβάμαι κι ας μου λες - κρατάω μαχαίρι
έχω στα στήθια μου τους στίχους του Σεφέρη
έχω του Γκάτσου την Αμοργό - έχω τον Κάλβο, τον Σολωμό
δεν σε φοβάμαι.

Δεν σε φοβάμαι κι ας μου λες - φύγε Μελίνα
έχω έναν ήλιο φυλαχτό απ’ τη Βεργίνα
έχω τον Όλυμπο, τον Υμμητό - το Παλαμίδι, την κυρά της Ρω
δεν σε φοβάμαι.

    Δεν σε φοβάμαι - δεν σε φοβάμαι
    με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω - και κοιμάμαι.

Δεν σε φοβάμαι κι ας μου λες - φύγε σου λέω
έχω μια θάλασσα αγάπες στο Αιγαίο
έχω στην Κρήτη ένα Θεό - ένα ακρωτήρι κι ένα σταυρό
δεν σε φοβάμαι.

Δεν σε φοβάμαι κι ας μου λες - φύγε απ’ τη μέση
έχω ένα δέντρο στην Επίδαυρο φυτέψει
έχω μια ορχήστρα κι ένα βωμό - έχω το λόγο μου τον τραγικό
δεν σε φοβάμαι.



[2φΑ]







Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου