Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

"Περίσκεψη κάτω από τον Σταυρό "





ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ, ΒΡΑΔΥ

Από το έντυπο του Ι. Ν. Παμμεγίστων Ταξιαρχών Μοσχάτου
«Στον δρόμο για την Ανάσταση»
- π. Χριστόδουλος Μπίθας


- «Παιδιά μου, εντολή καινούργια σας δίνω, να αγαπάτε ο ένας τον άλλο.
Καθώς σας αγάπησα, έτσι να αγαπάτε ο ένας τον άλλο.
Έτσι θα γνωρίσουν όλοι ότι είστε δικοί μου μαθητές, αν αγάπη έχετε ο ένας στον άλλο».

- «Αλήθεια σας λέω, όποιος πιστεύει σε μένα τα έργα που κάνω και εκείνος θα κάνει και μεγαλύτερα από αυτά, γιατί εγώ πορεύομαι προς τον Πατέρα κι ό,τι ζητήσετε στο όνομα μου, αυτό θα το κάνω.
Για να δοξαστεί ο Πατέρας μέσω του Υιού».

- «Αν με αγαπάτε, τις εντολές τις δικές μου θα τις τηρήσετε».

- «Εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα και θα σας δώσει άλλον Παράκλητο, το Άγιο Πνεύμα, που θα είναι μαζί σας αιώνια, το Πνεύμα της Αληθείας, που ο κόσμος δεν γίνεται να το λάβει γιατί ούτε το βλέπει ούτε το γνωρίζει.
Εσείς το γνωρίζετε, γιατί μένει κοντά σας και θα είναι μέσα σας.

- «Αν κάποιος με αγαπά, θα τηρήσει τον λόγο μου και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει και θα έρθουμε προς αυτόν και θα κάνουμε διαμονή μαζί του, θα κατοικήσουμε μέσα του.
Όποιος δεν με αγαπά, δεν τηρεί τους λόγους μου.
Ο λόγος που ακούτε δεν είναι δικός μου, αλλά του Πατέρα που με έστειλε».

- «Ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιο που θα στείλει ο Πατέρας στο όνομα μου, Εκείνος θα σας τα διδάξει όλα και θα σας υπενθυμίσει όλα όσα σας είπα εγώ».

- «Ειρήνη αφήνω σε σας. Την ειρήνη την δική μου αφήνω σε σας. Εγώ δεν σας δίνω ειρήνη, καθώς ο κόσμος δίνει. Ας μην ταράζεται η καρδιά σας κι ας μην δειλιάζει».


- «Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή και ο πατέρας μου ο γεωργός.
Κάθε κλήμα ενωμένο μ’ εμένα που δεν φέρει καρπό, το αφαιρεί και καθένα που φέρει καρπό, το κλαδεύει για να φέρει περισσότερο καρπό».

- «Μείνετε ενωμένοι με μένα κι εγώ θα μείνω ενωμένος μαζί σας.
Καθώς το κλήμα δεν δύναται να φέρει καρπό από τον εαυτό του αν δεν είναι ενωμένο με την άμπελο, έτσι ούτε εσείς αν δεν μείνετε ενωμένοι μ’ εμένα».

- «Καθώς με αγάπησε ο πατέρας μου και εγώ σας αγάπησα.
Μείνετε μέσα στην αγάπη την δική μου».

- «Αν τις εντολές μου τηρήσετε, θα μείνετε στην αγάπη μου, καθώς εγώ έχω τηρήσει τις εντολές του πατέρα μου και μένω μέσα στην αγάπη του.
Αυτά σας τα λέω, για να είναι πάντα η χαρά η δική μου μέσα σας και η δική σας χαρά να ολοκληρωθεί».

- «Αυτή είναι η εντολή η δική μου, να αγαπάτε ο ένας τον άλλο καθώς εγώ αγάπησα εσάς»

- «Μεγαλύτερη αγάπη από αυτήν κανείς δεν έχει, να θυσιάσει κάποιος την ψυχή του για τους φίλους του.
Εσείς φίλοι μου είστε αν κάνετε όσα εγώ σας δίνω εντολή.
Δεν σας λέω πια δούλους, γιατί ο δούλος δεν ξέρει τι κάνει ο κύριος του.
Εσάς σας έχω φίλους, γιατί όλα όσα άκουσα από τον πατέρα μου σας τα γνώρισα».


Παραμονή της Μεγάλης Παρασκευής, ας στοχαστούμε, ας αναλογιστούμε.

Εκείνος, μας θέλει φίλους Του.
Ο τρόπος της σχέσης με τον Χριστό, της αγάπης, δεν είναι σχέση δούλου ή μισθωτού, είναι σχέση φίλου.
Είναι ο Αγαπημένος, που σου παρέχει την ειρήνη, την αγάπη, την χαρά κι όλες τις δωρεές του Πνεύματος.

Όσο κι αν μας φαίνεται δύσκολο να ζήσουμε Χριστιανικά, ας θυμόμαστε πως η αγάπη του Θεού είναι τόσο μεγάλη, που μπορεί να ανατρέψει και την δική μας αδυναμία.

«Τα αδύνατα παρά ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ εστιν» (Λουκ. 18,27), λέει ο Κύριος και μας ζητά να τον εμπιστευτούμε.



[2φΑ] 






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου