Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

"Ζωή γεμάτη εκπλήξεις.. "





p. Xaralampos Libyos Papadopoulos


Επειδή τη σημερινή μέρα, όλοι εύχονται στους επιτυχόντες των πανελλαδικών εξετάσεων, συγχαίροντας τους, είπα και εγώ, να πω συγχαρητήρια σε ένα αποτυχόντα. 
Βλέπετε τους αποτυχημένους τους ξεχνάνε όλοι.

Στο δεύτερο λοιπόν γιο μου που απέτυχε στις εξετάσεις, τον συγχαίρω για την προσπάθεια του. Απέτυχε στις εξετάσεις άλλα όχι στη ζωή. 
Η ζωή τον περιμένει και είναι γεμάτη εκπλήξεις γι αυτούς που πιστεύουν στον Θεό.

Για μένα ως πατέρα, το σημαντικό είναι ότι προσπάθησε και ότι ακόμη και μέσα στην αποτυχία του, ήταν ο εαυτός του. 
Δεν σημαίνει ότι επειδή εγώ είμαι άνθρωπος των γραμμάτων, πρέπει κι αυτός να γίνει το ίδιο.

Σέβομαι απόλυτα τη μοναδικότητα και ιδιαιτερότητα του. 
Πιστεύω στις αρετές και τα όνειρα του, και στηρίζω αυτό που ζητάει η καρδιά του. 
Τα παιδιά μας, δεν είναι προέκταση του εαυτού μας, αλλά αυτόνομες υπάρξεις.


Θα θυμίσω μονάχα κάτι στο γιο μου, που είχε πει ένας μεγάλος μποξέρ, μια και η μεγάλη του αγάπη ήταν το μποξ. 
Είπε λοιπόν ο Μάικ Τάισον:

"Εγώ γεννήθηκα ηττημένος, γι’ αυτό νικάω. 
Οι σημερινοί ηττημένοι είναι οι αυριανοί νικητές".




fb – [2fA]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου