Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

"Η ώρα της Κρίσεως "




Κυριακή τῆς Ἀπόκρεω –  ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΕ´ 31-46
-  Ερμηνευτική απόδοση Ι. Θ. Κολιτσάρα



... Τότε θα στραφή ο βασιλεύς εις εκείνους που θα ευρίσκωνται εις τα δεξιά του και θα πη· 
"Ελάτε σεις οι ευλογημένοι του Πατρός μου και κληρονομήσατε την βασιλείαν των ουρανών, η οποία έχει ετοιμασθή για σας από τότε που εθεμελιώνετο ο κόσμος. 

Διότι επείνασα και μου εδώσατε να φάγω, εδίψασα και με εποτίσατε, ήμουν ξένος που δεν είχα τόπον να μείνω, και με επήρατε στο σπίτι σας. 
Ήμουν γυμνός και με ενεδύσατε, αρρώστησα και με επισκεφθήκατε, εις την φυλακήν ήμουν και ήλθατε να με ιδήτε".

Τότε θα αποκριθούν προς αυτόν οι δίκαιοι και θα πουν·
"Κυριε, πότε σε είδαμε πεινασμένον και σε εθρέψαμε ή διψασμένον και σου εδώσαμε νερό; 
Πότε δε σε είδαμεν ξένον και σε περιμαζέψαμε ή γυμνόν και σε ενεδύσαμεν;
Πότε δε σε είδαμε ασθενή ή φυλακισμένον και ήλθαμε εις επίσκεψίν σου;" 

Και θα αποκριθή εις αυτούς ο βασιλεύς· 
"Αληθινά σας λέγω, κάθε τι που εκάματε, δια να εξυπηρετήσετε ένα από τους αδελφούς μου, που φαίνονται άσημοι και ελάχιστοι μέσα εις την κοινωνίαν, το εκάματε εις εμέ".


Τότε θα πη και εις εκείνους, που στέκονται εις τα αριστερά του· 
"Φύγετε μακρυά από εμέ σεις οι καταράμενοι και πηγαίνετε στο αιώνιον πυρ, που έχει ετοιμασθή δια τον διάβολον και τους πονηρούς αγγέλους του. 

Διότι επείνασα και δεν μου εδώσατε να φάγω, εδίψασα και δεν με εποτίσατε. 
Ξένος ήμουν και δεν με επήρατε στο σπίτι σας, γυμνός και δεν με ενεδύσατε, άρρωστος και φυλακισμένος και δεν με επισκεφθήκατε".

Τότε θα αποκριθούν και αυτοί λέγοντες, 
"Κύριε, πότε σε είδαμε πεινασμένο ή διψασμένον ή ξένον ή γυμνόν ή ασθενή ή και φυλακισμένον και δεν σε υπηρετήσαμεν;"

Τότε θα αποκριθή εις αυτούς και θα είπη· 
"Αλήθεια σας λέγω· εφ’ όσον δεν εκάματε τα καλά αυτά εις ένα από αυτούς, που ο κόσμος θεωρεί πολύ μικρούς, ούτε εις εμέ εκάματε". ....



vimaorthodxias – [2fA]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου