Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

"Μέλι αγαθοσύνης.. "





Κώστας Ε. Τσιρόπουλος  -   Έζησα φιλικά με την συνείδησή μου
 

…. Συνειδητοποιώ, χωρίς στο βάθος να μετανιώνω, πως εξόδεψα το καλύτερο μέρος της ζωής μου δουλεύοντας, με τον τρόπο που μπορούσα, για την πατρίδα μου –για την γλώσσα μου.

Έτσι μου δίδαξαν να κάμω οι μακαριστοί γονείς μου, με τον τρόπο τους κι εκείνοι. 
Το φιλελεύθερο δημοκρατικό φρόνημα που κόλπωνε όλη μας την οικογένεια, μου χάρισε νομίζω, την αίσθηση της ιερότητας του ανθρώπου μέσα στην κοινότητα, της αξιοπρέπειας του προσώπου του και του πατριωτισμού.

Και αν ζημιώθηκα, με παρηγορεί που υπηρέτησα την αρετή.
Και αν όσα με φιλοπατρία θέλησα να σπείρω, κατακάηκαν από τον λίβα της πονηρίας, πάλι εγώ δεν έχασα: έζησα φιλικά με την συνείδησή μου και υποτάσσομαι στη μοίρα του θανάτου μου με γαλήνια καρδιά.

Τα πνεύματα των προγόνων σταλάζουν στα στήθη μου μέλι αγαθοσύνης.
Έζησα τη θάλασσα αθάνατα, τους ελιώνες που ανασαλεύουν οι άνεμοι των νησιών μας, τις άσπρες εκκλησιές, τ’ αθάνατα μάρμαρα, τα οστά των Ελλήνων.



frear – [2fA]






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου