Κυριακή 23 Απριλίου 2017

"Είμαι θλιμμένος.. "




ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΗΣ  -  ΑΧ, ΕΙΜΑΙ ΘΛΙΜΜΕΝΟΣ


Ναι, είμαι θλιμμένος
ο καφές μου δεν έχει τρεις φουσκάλες
το κινητό μου δεν είναι έβδομης γενεάς
δεν ξέρω τι θέλω, πού πηγαίνω
τι χρειάζομαι πραγματικά
έχω μπερδέψει την έξη και την συνήθεια,
την άνοια με την ανία
άλλα πράγματα τα κάνω από ανάγκη (πολύ ολίγα ουσιαστικά)
πάρα πολλά από συνήθεια (όλα περιττά)
ενώ με ολίγο νεράκι φαγάκι
ένα ζεστό κρεβάτι και δυο φίλους
θα είχα χρόνο για αγάπη, επικοινωνία, προσφορά
- τι άλλο να είναι η ευτυχία

όχι στην ψυχανάλυση, στον νευρολόγο
και άλλα άχρηστα φρούτα
καιρός να μου κοπεί ο βήχας
καταλαβαίνω ξαφνικά πόσο
προνομιούχος είμαι με τόσα πολλά παραπάνω
από όσα χρειάζομαι
και το φωνάζω στον κόσμο – αγαπώ
σας αγαπώ
γιατί αγαπώ τον εσωτερικό μου εαυτό
κι ο εαυτός μου είσαι συ
και σ’ αγαπώ
πόσο απλά είναι τα πράγματα
πόση αγάπη πνίγεται άδικα στη θλίψη…



GT – [2fA]













Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου