Τρίτη 23 Μαΐου 2017

"Μεγάλο δώρο!.. "





Μητρ. Νικόλαος Χατζηνικολάου
-  Από συνέντευξη της ηθοποιού Όλιας Λαζαρίδου στον Σωτήρη Λέτσιο, 
στην εφημερίδα "Ορθόδοξη Αλήθεια"


- Ο Θεός ήρθε και άνοιξε ένα παράθυρο στη ζωή μου.
Η αγάπη του Θεού υπάρχει, αλλά είμαστε φορτωμένοι με τόσα πολλά
άχρηστα πράγματα, που μας εμποδίζουν να τη νοιώσουμε.

Η πίστη προς τον Θεό με βοήθησε ακόμη να χαλαρώσω και ως προς μερικά 
εξωτερικά πράγματα.
Σιγά-σιγά μεγαλώνοντας μπόρεσα να ξεχωρίσω μέσα μου,
ότι άλλο είναι η Εκκλησία των ανθρώπων και διαφορετική είναι η Εκκλησία,
στην οποία υπάρχει μέσα της ο Θεός.

Είπα στον εαυτό μου πολλές φορές ότι υπάρχει καθαρό νερό μέσα
σε αυτό το ποτήρι, οπότε για να πλησιάσεις και να πιείς αυτό το νερό, θα πρέπει
να παραβλέψεις ότι μερικές φορές το κύπελλο μπορεί να είναι βρώμικο.
Πιο παλιά στεκόμουν πολύ στην θέα αυτού του βρώμικου κυπέλλου,
επειδή ήμουν σαν φοβισμένο γατί.

Έχω την αίσθηση ότι μπορεί κάποιοι άνθρωποι να θέλουν να πλησιάσουν,
αλλά δυσκολεύονται να βρουν πόρτα να μπουν... κι αυτό είναι κρίμα.

Το ότι εγώ μπόρεσα να βρω μια χαραμάδα και να μπω, να γευτώ το αληθινό
πρόσωπο της Εκκλησίας, νοιώθω ότι ήταν μεγάλη τύχη.
Και μεγάλο δώρο!



Πλήρης η συνέντευξη: imml

fb – [2fA]

                                                        





Share

3 σχόλια:

  1. Θα ηθελα να επισημανω οτι το παραπανω κειμενο ειναι απο συνεντευξη της Ολιας Λαζαριδου που αναρτηθηκε στην ιστοσελιδα της Ιερας Μητροπολεως και Λαυρεωτικης . Θα ηταν χρησιμο να διορθωθει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχετε δίκιο - η διόρθωση έγινε. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή