Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

"Η Δική του φωνή.. "





Μητρ. Νικόλαος Χατζηνικολάου
-  Από το βιβλίο του "Αν υπάρχει ζωή, θέλω να ζήσω"


Στην Εκκλησία γνώρισα άποιους σπάνιους ανθρώπους, με αρετή και αυθεντικότητα, καλοδουλεμένους, καλλιεργημένους, αληθινούς χριστιανούς, ευγενικές ψυχές, γνώρισα, τολμώ να πω, αγίους.

Δεν συνάντησα τέτοιους γενικότερα στη ζωή μου.
Ξεχώριζαν με διάφορα αυτοί οι Χριστιανοί από τους άλλους ανθρώπους.
Οφείλω να το ομολογήσω. Δεν είχα δει σημεία, ούτε θαύματα.
Δεν τα χρειαζόμουν αυτά.

Για κάποιο όμως λόγο, δεν ήθελα η πίστη να μου φορεθεί, αλλά να μου προκύψει· δεν ήθελα να παρασυρθώ ούτε από λογικά επιχειρήματα υπέρ αυτής, ούτε από την αρετή των πιστών.
Δεν χρειαζόμουν ούτε αποδείξεις, ούτε έμμεσα συμπεράσματα.

Δεν έκανα το λάθος να την ψάξω στους έξυπνους ή στους μορφωμένους, ούτε στους πετυχημένους, ούτε στους καλούς, ούτε μέσα σε παράξενα γεγονότα ή σε φανταστικούς εντυπωσιασμούς.
Ήθελα να την βρω καθαρή μέσα μου. Όχι κάπου αλλού.

Ακόμη και η αγιότητα ή η καλοσύνη των χριστιανών ήθελα μόνο να με υποψιάσει ή να με εμπνεύσει, όχι να με υποχρεώσει να ακολουθήσω τον δρόμο της πίστης και της εκκλησίας.

Δεν θα έπρεπε η πίστη μου στον Θεό να στηρίζεται στην εμπιστοσύνη μου σε ανθρώπους.
Έπρεπε να είναι η Δική του φωνή, μέσα μου.



fb – [2fA]

                                                                         





Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου